20 Şubat 2012 Pazartesi

yazarım da...


Delikanlı… kulağına küpe takabilirsin. Ama ikisine birden değil, yalnız hak edene tak..en delikanlı kulağına tak. Özenmek için değil birilerine, dominant ezikliğini gidermek için değil; istediğin için tak… soran olursa çekinme ; kulak benim, delik benim: sana giren çıkan ne ? sor…

Batari çalabilirsin; zaten piyano çok sanatvari, saz klasik, gitar sıradan, keman hüzünbaz… bence doğru seçim… fakat batari çalman vücüt boyutların bateristlere benzediği için değil, kel olmanın yalnız davulcularda yakışıklı mod yarattığı için değil; çalmak istediğin çal? Gelir de biri sorarsa sakın utanma; davul benim, tokmak benim sana çakan mı var ? sor…

Body yapabilirsin.. şekle girebileceğine inandığın o et yığınını baklava dilimlerine bölebilirsin. Ama body makerların daha rahat kız tavladığı inancı ile değil, pazularının yırttığı gömlek söküğünü diken ananı sövdürmek için değil, kollarını gere gere mahalleye caka satmak için değil; kalbinden böyle geldiği için, aynaya böyle bakmak istedğin için yap… soran olursa pişikli gibi yürüyosun bu halin ne diye bacağının arasını göster sığmıyo yarısını alır mısın ? sor….

Dağa da çıkabilirsin, bisikletle dünya turu yapabilirsin, erasmusla yurt dışına gidebilirsin, çok sevebilirsin,ders çalışabilirsin…

Eğer biri çıkar da tüm bunlar geçici heves bi gün sonra kaybolup gidecek sakın vazgeçme; tutarlı bi sorun varsa çekinme sor ona… ama korkarım son soruyu soran benim ve utanmadan ikinci bi laf daha ediyorum; kayseriyi Ankara da benim yanıma gelmeye tercih ettin ya senden bi bok olmaz… unutmadan bi arkadaşın daha vardı yakında ona da geleceğim...

2 yorum:

g dedi ki...

çok güzel ama dokunaklı ağır olmuş:)

ZoPPa dedi ki...

safiyane yazmıştım ama:d