20 Mart 2012 Salı

İsmail Türüt>Volkan Konak

ismail türüt>volkan konak diyerek yazıya başlarım.

olum volki bir türlü sana ısınamadım. bilemiyorum neden ısınamıyorum. oysa ben ismail türüt'e bile ısınmış insanım.  şarkı sözlerini dilime pelesenk etmişim. her yapılan illegal olaya plan yapmayın plan diyerek tepki göstermişim. cimilli ibo'yu sevmişim, bağlanmışım. bununla yetinmeyip kadırga'da canlı dinlemişim. tam horona kalkıyordum ki proğramı bitti adamın. gittim yanına daha yeni başlamıştık cimilli demedim. yanına da gitmedim zaten.

ismail türüt; sosyal sorumluluk sahibi bir ağbimiz. deprem olur şarkı yapar, milliyetçilik duygusu kabarır kendini notalara vurur, yapar şarkısını. şarkıyla yetinmez show programı yapar. türüt show. hem de senin gibi sadece yaz gecelerinde değil. bütün sezon yapar. mevsimlik. milyonları ekrana kitler. böyle güzel adamdır.

baba, sanki kazım koyuncu'nun ekmeğini yiyor gibisin. belki öylesin belki de değilsin ama ben öyle düşünüyorum. düşünceler önemlidir değil mi volkan konak? önemlidir mimoza çiçeğim dediğini duyar gibiyim.

selametle yarim yarim!

Hiç yorum yok: