27 Mayıs 2011 Cuma

… İNCE BİR İHTAR…


… İNCE BİR İHTAR…

Ben bu satırları yazmaya başlarken çogunuz üniversite gençliğinin ve muhtemelen bahar şenliklerinin verdigi coskuyla sabahlama oturumlarının ilk saatleri içinde bulunmaktasınız…

Aslında nereden ve nasıl başlayacagımı bilmediğim için bu derece saçmaladım ama beni bu yazıyı yazmaya iten asıl sebep lise anılarımızın alaycı bir dille, mahremiyet sınırı gözetilmeden internet alemine bolg mudur nedir işte burada ifaşa edilmesi oldu.Aslında uzun boylu adamın ince hayatını okurken gülmekten karnıma agrılar gırmıstı ama beni beni sapık ruhlu kolpacı pinti ve ismini agzıma bile almadıgım ve liseye kadar ne oldugunu bilmedıgım seyleriseyleri izlemekle J)) itham eden t.g. kardeşimi esefle kınıyorum bazı noktalarda uak haklılık payı olsada cok agır yazılmıs hıtaplar….Ayrıca t.g. kardesım ozellıkle senden bana karsı ozel (güzel)bi tasvir yapmanı beklerdım hele aylarca kullandıgın cakma mp4 u alıs fiyatından bana sattıktan ve benım onu sayılı gunler (değerli headmaster mss.yedek sayesinde…) kullanmam nedenıyle bu usluba daha da şirin bi hal vermen gerekır J yanlıs anlamayın bunu sadece bi gonul sikesi olarak beklerdım ama burada olmamış, bakalım vol 2 de hakkımda daha ne tur karalamalar, asparagas haberler ve cirkeflikler sabırsızlıkla beklıyorum.

Ve eminim ki bu yazıların altında, kıyısında, kosesınde, yanında sagında, solunda bir yerlerde ergenliğinin ilk yıllarında ufuk-ufak arasında gidip gelen, yılların getirdigi tecrübe, ticaretteki üstün sahtekarlıgı(ki bu nokta uzerinde onemle durmak gerekir yasamayan ne anlayabılr nede anlatabilir J eminim Fırat o kazıkların acısını hala yasıyodur…her ne ise…),ve kütüğe kayıtlı olduğu güzel yurdumun hiç gidipte gormediğim J ve her ne kadar O, da gidip gormemiş olsada ballandıra ballandıra anlattıgı ispir nahiyesinden gelen ‘şeytan’ lakabı kendisine verilmiştir. İlerleyen zamanlarda tarih bilinci ve ustun laf sokma yetenegine sahip bu kardesımız şeytan lakabını bi nebzede olsa unutturmak niyetiyle (nerden aklına geldıyse artık…) cezzar lakabını oturtmak ıstemıs fakat hiçbir tabir ve sıfat ona şeytan dan daha cok yakısmamıştır şimdilerde ise ….. (tedbir dolayısı ıle yenı mahlası yer almamaktırJ ) ‘seytan’ yatmaktadır…

Bende dedim madem klavyeyi eline alan yazıyo, gülücük koyuyo, yerine gore asık surat koyuyo …Her ne kadar sanal aleme geç atılmıs olsamda benim neyim eksik deyip üç beş cümlede ben yazayım dedim.

Her şey bundan yıllar yıllar önce başlamıştı.Sınıfın onu ilk keşfedişi arka bahçede 50 metre kare alanda yaklaşık 20 kişiyle olan top oyna yetenegiyle tanımaya baslamstı…(ki o zamanlar top onun dizine kadar geliyordu…)Özellikle bu gözde olduğu donemlerde yasları neredeyse hocalarla aynı olan ogrenci ağabeylerimiz sayesinde ününe ün katmış KISA BOYUNA İNAT KISA ZAMANDA ÇOK İŞLER BAŞARACAGIM BAKISINI ETRAFA ATIYOYODU.Girişimci ruhunun da etkisiyle yeni tanıstıgı kişilerin de etkısıyle kavga anında kabadayı (bir keresınde olcuyu kacırmıs uzun polis sorgusuna ragemn hala nerden temin ettiğini itiraf etmedigi delikli demiri okula getirmişti ki mertlikten yigitlikten soz eder di hep…)az ama öz de olsa eline para geçirdigi anlarda bonkör bir zengin (yigidi oldur hakkını yeme demısler okula yemek geldıgı sıralarda hemen hemen her pazartesi yemeği o soylerdi tabi diger 4 gün her zaman ki gibi bizden otlanırdı…J…), elektronik ürünlerinin yeni yeni yayılmaya başladıgı zamanlarda az miktarda elde ettigi ürünü (ki bunlar genelde calısmayan , bozuk , yada cakma urunler olmaktadır…) piyasanın 2-3 kat ustune satan dolandırıcı, zaman zaman da olsa aynı kalemı 3 kez aynı kısıye satabilecek kadar da….. dır.Bizim ŞEYTAN…

Bütün bunlarda bir yana bizim şeytanın yaşı hep bir muamma oldu (son yıllarda bir anda uzayan boyu da olmasa MEB’e dava acacaktım artık kemık yası ılk okul caglarında olan bı cocugu nasıl lıseye alırsınınz dıye ama son yıllarda ani bir boy uzama surecıne gırdı) O, hiçbir zaman reşit olamadı J ….

DEVAMI VOL. 2 DEKİ YAZIYA GORE SEKILLENECEKTIR T.G. kardesım sende ayagını denk al ona gore …………..

not: öncelikle yazı n.a tarafından t.g ye cevap olarak yazıldı. fakat t.g ye yazılan cevap nedense u.t ye yapılan tenkitlerle dolu. yazının teknik sebeblerden ötürü bu kadar geciktiğini söyleyen n.a devamı gelecek eylemlerim sürecek dedi. tarafsız yayıncılık politikamız gereği yayınlıyoruz...

17.05.11 SALI

7 yorum:

Adsız dedi ki...

oncelikle tarafsızlık anlayısın ıcın tesekkur ederım kardesım resımı de begendım.... ve dedıgın gıbı eylemlerım bana karsı haksız bır durum oldugu muddetce devam edecek ....HERKES YILAR N.A. YILMAZ...

ZoPPa dedi ki...

küreğe sinirlenip keseri dövmek niye anlamadım. yakın zamanda cevabım gelecek...

Adsız dedi ki...

biri benım gibi mulayım, durust, bonkor, yakısıklı,karızmatık, iyi ahlaklı,ustun top oynama kabılıyetı olan bırı hakkında bunları yazıyosakı normal bı ınsan yazmaz t.g. de o normal ınsanlardandır... onu bi ayartan vardı oda sensın ...

g dedi ki...

adsız arkadaşım;
gmail hesabı alıyorosun, sonra blogu sağ taraftaki izleme kısımında izlemeye alıyorsun. sonra yazar oluyorsun. içini döküyorsun.

bu arada lütfen seviyeyi düşürmeyelim. n.a sana diyorum. şşş!

ZoPPa dedi ki...

neyse t.g bak kimse inanmıyo senin yazdıgına olum nasıl bir izlenim bıraktın millette

Adsız dedi ki...

HANGİ SEVİYEDEN BASEDİYOSUNUZ BE SEVİYE Mİ KALMIS SANKI NE SAPIKLIGIMIZ KALMIS NE ABAZALIGIMIZ NEDE YOLLARINIZA DOKTUGUMUZ PARALARA RAGMEN CIMRILIGIMIZ....!!!!!!

ZoPPa dedi ki...

.HERKES YILAR N.A. YILMAZ... yılma kardeş devammm